Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
© stefan-hermans-dreamstime.com Elektronikproduktion | 07 januari 2014

Inission bygger ny marknadsorganisation

Kontraktstillverkaren Inission vill fortsätta på den inslagna vägen med tillväxt. Därför har man under hösten gjort en total genomlysning av marknadsorganisationen - något som nu resulterar i förändringar.
Målsättningen är bland annat att frigöra tid för bolagets säljare att koncentrera sig på att utveckla kundportföljen.

– Vi har valt att i steg utveckla vårt marknadsarbete. Nu är den första etappen klar och en ny organisation inom Inission är byggd. Vi tror att våra kunder kommer uppskatta att på ett tydligare sätt kunna utnyttja hela vår koncerns erbjudande, skriver bolaget i ett pressmeddelande.

En nyhet är att Cecilia Carlswärd (före detta Norrby) tar över som ny försäljningschef på Inission. Hon beskrivs ha en bred kompetens inom marknad och försäljning, samt att leda organisationer i förändring och utveckling.

– En av många förbättringsaktiviteter vi kommer driva under nästa år är möjligheten för våra största kunder att få tillgång till ett Flödesteam. Detta team är tänkt att förstärka och bredda den kontaktyta som våra Key Account Managers erbjuder er som kund. Inte bara får kunden snabbare kontaktvägar, utan också en starkare kompetens knuten till sig. Vi vill att en KAM ska ha fokus på att arbeta med utveckling av våra gemensamma affär, skriver man vidare.

Kommentarer

Vänligen notera följande: Kritiska kommentarer är tillåtna och till och med uppmuntrade. Diskussioner är välkomna. Verbala övergrepp, förolämpningar, rasistiska och homofobiska kommentarer är inte tillåtna och sådana inlägg kommer att raderas.
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2017-11-14 20:30 V8.8.9-1