Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
© Elmatica Estelle Blocklet Mönsterkort | 25 oktober 2017

Elmatica anställer ny kundservicechef efter ökad efterfrågan

Norska mönsterkortsleverantören Elmatica har märkt av en ökad efterfrågan på kundservice och anställer därför en ny chef.
– Vi har identifierat en ökad efterfrågan på kundsupport och fokus i förhållande till överensstämmelse, särskilt mot våra kunder inom försvarsindustrin. Med Estelle Blocklet som kundservicechef stärker vi vårt fokus och kompetens inom detta område. Huvudfokus är dock att ge våra kunder den VIP-behandling de förtjänar och vidareutveckla våra rutiner för kundservice, säger Vidar Olsen, Chief Procurement Officer på Elmatica, i ett pressmeddelande.

Estelle Blocklet har arbetat på företaget i ett år och har haft en betydande roll.

– Jag är tacksam för det ökade ansvaret och jag ser fram emot att ytterligare bidra till att hålla våra åtaganden gentemot kunderna och se till att vi lever upp till vårt motto: ingen kompletterar din inköpsprocess bättre än oss, säger Estelle Blocklet.

Kommentarer

Vänligen notera följande: Kritiska kommentarer är tillåtna och till och med uppmuntrade. Diskussioner är välkomna. Verbala övergrepp, förolämpningar, rasistiska och homofobiska kommentarer är inte tillåtna och sådana inlägg kommer att raderas.
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2017-11-14 20:30 V8.8.9-1