Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Mönsterkort |

NCAB nyanställer världen över

En hälsosam tillväxt under 2005 och ännu ett rekordår omsättningsmässigt gör att NCAB gruppen förstärker sin organisation.

"Vi vill skapa ett mervärde för våra kunder genom ytterligare teknisk support, en högre servicenivå samt en högre kvalitet och leveransprecision" säger Hans Ståhl, Koncernchef NCAB gruppen. På NCABs kontor i Kina har personalstyrkan förstärkts med tre personer. Man har anställt en strategisk inköpare med fokus på leveranssäkerhet. Ytterligare en kvalitetstekniker för kvalitetssäkring, auditering och reklamationshantering samt en person för beredning av underlag har tagits in. NCAB Sweden har utökat kundsupporten med en CAM-tekniker för att möta kundernas krav på snabbare svarstider på offerter. En ny resurs till teknikavdelningen skall förbättra NCABs tekniska rådgivning för mer avancerade kort. NCAB Danmark, Finland, Norge och Ryssland har utökat sin säljsupport som svar på kundernas önskemål om snabbare svarstider och bättre service.

Annons
Annons
Visa fler nyheter
2024-04-15 11:45 V22.4.27-2
Annons
Annons