Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Elektronikproduktion | 12 oktober 2006

Anoto antar ny strategi

Anoto Group AB antar en ny strategi med ökat fokus pÄ formulÀrhantering. Beslutet baserar sig pÄ det senaste Ärets starka tillvÀxt inom omrÄdet för formulÀrlösningar.
MÄlsÀttningen med strategin Àr att öka innehÄllet i Anotos produkterbjudande och pÄ sÄ sÀtt förenkla sÀljprocesserna för samarbetspartners samt förkorta försÀljningstiden till slutkund.

Som ett led i den nya strategin har betydande organisatoriska förÀndringar genomförts med stark betoning pÄ förstÀrkt internationell försÀljning och marknadsföring. Som ett första steg har en ny försÀljnings och marknadschef rekryterats med lÄngvarig erfarenhet frÄn internationell partnerförsÀljning. Han kommer att tilltrÀda under december mÄnad och nÀrmare information kommer att presenteras vid ett senare tillfÀlle.

En ny ledningsgrupp har tillsatts bestĂ„ende av Anders Norling (CEO), Ebba Åsly FĂ„hraeus (VP Forms), Mikael Jakobsson (EVP R&D) och Mats Blom (CFO).

"Mot bakgrund av den stora potential vi ser för Anotos formulÀrlösningar och det senaste Ärets starka tillvÀxt Àr ytterligare ökat fokus pÄ formulÀrhantering ett naturligt steg. Vi tror Àven att det Àr viktigt att se över vÄrt produktinnehÄll för att bÀttre kunna tillgodose vÄra partners behov att snabbare nÄ ut till slutkunderna," sÀger Anotos VD Anders Norling.
Annons
Annons
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2018-12-11 12:50 V11.10.5-2