Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Elektronikproduktion | 21 december 2010

ZetaDisplay tecknar miljonorder med Euromaster i Norden

ZetaDisplay har sedan tidigare tecknat ett samarbetsavtal med Euromaster för utrullning av bolagets medieplattform för rörlig butiksinformation, också kallat Digital Signage, till deras butiker och verkstäder i Sverige, Danmark och Finland.

Euromaster har nu tagit beslutet att utöka sin satsning på Digital Signage och gör en komplett utrullning till delar av sin nordiska kedja vilket i ett första skede omfattar över hundra butiker och verkstäder i Sverige och Finland. ZetaDisplay ser ordern som ett bevis på att Euromaster är nöjda med den service som bolaget erbjuder. Euromaster är marknadsledande i Europa och har ett omfattande nätverk i 10 europeiska länder med fler än 10 miljoner sålda däck per år. Euromaster ägs av Michelin-gruppen. ZetaDisplay befinner sig i en expansiv fas och har positionerat sig på marknaden genom att kunna påvisa märkbart ökad försäljning och ökad kundkommunikation för sina kunder med hjälp av bolagets medieplattform för Digital Signage. – Det är alltid positivt att utvecklas tillsammans med sina kunder och vi är väldigt glada över att få utöka antalet installationer hos Euromaster. Vi ser ordern som en bekräftelse på att Euromaster är nöjda med vårt erbjudande och inte minst de effekter som man kan få med vårt koncept för Digital Signage. Det är också en bekräftelse för vår pan-nordiska satsning där vi levererar till våra kunder från egna lokala kontor i hela Norden, förklarar Leif Liljebrunn, CEO ZetaDisplay AB.
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2019-05-21 21:58 V13.3.9-2