Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Elektronikproduktion | 12 april 2012

Inission vill förändra spelreglerna

Kontraktstillverkaren Inission lanserar ett nytt koncept som de kallar 'offert på en timme'. Med detta vill man vara med och förändra spelreglerna i branschen.

"Inission har gått från att vara en liten, beskedlig tillverkare till en uppstickare, vars vision är att förändra spelreglerna i EMS-branschen och utmana branschen som helhet. Om och om igen har vi berättat detta och det är nu dags att också bevisa att vi menar det vi säger. Därför lanserar vi nu ett nytt kundfokuserat koncept där våra kunder ska kunna få offert på en timme", skriver företaget idag. Hos företaget ser man att TTM - Time To Market och TTC – Time To Customer blir viktigare och därför gör man nu en satsning inom detta. "Många i branschen anser att offert på en timme är en omöjlighet men vi har möjliggjort detta genom att rigga rätt bemanning, trimmat vår process till det yttersta och slutligen hittat rätt samarbetspartners. Vi har provkört konceptet på hemmaplan och kommer nu att lansera ”Offert på en timme” externt till marknaden", skriver vd Olle Hulteberg i en pressrelease.
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2019-05-14 20:21 V13.3.8-2