Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
© zetadisplay Elektronikproduktion | 29 mars 2018

Europeiskt kontrakt för ZetaDisplay-koncernen

Norska ProntoTV, som Àr en del av svenska ZetaDisplay, har ingÄtt avtal med apotekskedjan McKesson i Europa för leverans av digital signage.
McKesson Ă€r verksamt i 13 europeiska lĂ€nder och förvaltar cirka 2’400 apotek under varumĂ€rkena LloydsPharmacy, LloydsPharma, LloydsFarmacia, LloydsApotek och Vitusapotek. Pilotinstallationer av digital signage har redan gjorts i Norge och Sverige och lösningen Ă€r nu klar för att implementeras som en del av deras nya koncept för “in-store communication” över Europa frĂ„n och med vĂ„ren 2018. – Detta Ă€r en annan stor milstolpe i vĂ„r fortsatta resa ut i Europa. Vi har idag gjort installationer i mer Ă€n 50 lĂ€nder. Detta Ă€r möjligt dĂ„ vi driftar vĂ„r Digital Signage plattform i molnet. Jag ser detta som en stor konkurrensfördel och som ett tungt vĂ€gande skĂ€l till att McKesson Europe valde oss som leverantör i sin upphandling, sĂ€ger Leif Liljebrunn, CEO för ZetaDisplay AB, i ett pressmeddelande.
Annons
Annons
Visa fler nyheter
2019-02-22 14:26 V12.2.6-2