Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Mönsterkort |

"Axis marknadsledare inom nätverksvideo"

Svenska Axis identifieras som marknadsledare inom nätverksvideo av J.P. Freeman. I 2005 års rapport om nätverk och IP-baserad videomarknad uppskattas den totala försäljningen av nätverkskameror i USA uppgå till 600 miljoner dollar 2008.

"Vår undersökning visar att Axis Communications var det mest erkända varumärket inom nätverksvideo bland integratörer och återförsäljare", säger Joe Freeman President och CEO, JP. Freeman. "Intresset för nätverksvideomarknaden fortsätter att vara starkt och har ökat signifikant under det senaste året. Vi förväntar oss att Axis kommer att fortsätta att leda marknaden med företagets innovativa spjutspetsteknologi inom nätverksvideo. Undersökningen från J.P. Freeman visar att nätverksvideoförsäljningen kommer att överstiga försäljningen av analoga kameror 2007 och nätverksvideoförsäljningen kommer att dubblas jämfört med analoga kameror 2008. Ungefär 25 procent av säkerhetsnyttjare i USA använder obehindrat nätverkskameror, medan 45 procent har planer på att köpa teknologin. "1996 lanserade Axis såsom första företag nätverkskameror, säger Ray Mauritsson, verkställande direktör Axis Communications. "Sedan dess har vi lett tillväxten och utvecklingen inom området genom nyskapande och utbildning av marknaden.

Annons
Visa fler nyheter
2024-04-15 11:45 V22.4.27-2
Annons
Annons